نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس پیشنهاد 100 میلیون یورویی را برای کیزا رد کرد ! مقاومت تا چه زمانی ؟

یوونتوس پیشنهاد 100 میلیون یورویی را برای کیزا رد کرد ! مقاومت تا چه زمانی ؟

فدریکو کیزا تابستان گذشته مورد توجه حداقل دو باشگاه قرار گرفت و هر دو پیشنهاد با رقم های مالی بالا به یوونتوس رسیده بود.

 

پس از یک رقابت عالی در یورو 2020، که با قهرمانی ایتالیا در این رقابت ها به پایان رسید، چندین باشگاه وینگر را می خواستند.

 

یووه که فصل گذشته او را به صورت قرضی از فیورنتینا به خدمت گرفت، بدون شک می خواست او را حفظ کند و در این راه سختی های زیادی را متحمل شد زیرا پیشنهادات مالی فوق العاده ای برای او رسیده بود.

 

امروز کالچو مرکاتو در این رابطه نوشت:

 

دو باشگاه چلسی و لیورپول برای خرید کیزا پیشنهادات بالای 90 میلیون یورو به یوونتوس ارائه کردند ولی بانوی پیر در برابر این پیشنهادات بسیار مقاومت کرد.

 

یوونتوس با وجود مواجه شدن با ضررهای مالی بسیار زیاد، با هر دو پیشنهاد مخالفت کرد.

 

هر دو باشگاه انگلیسی همچنان به دنبال جذب او هستند و هنوز مشخص نیست که آیا یووه مجبور خواهد شد به زودی او را با رقمی نجومی به فروش برساند یا در یووه ماندگار می شود.

 

بیانکونری ها در حال بازسازی باشگاه خود هستند و کیزا بخش عمده ای از برنامه های آنها برای آینده است.

 

او این فصل را تا حدی به دلیل مصدومیت در دسترس نبود، اما تنها گل یووه را در پیروزی 1‐0 مقابل چلسی در آخرین بازی خود به ثمر رساند تا به ما یادآوری کند که می تواند چه کار بزرگی را در طول فصل انجام دهد.

 

انتظار می رود او گل های بیشتری به ثمر برساند زیرا بیانکونری ها صعود به جدول سری A را نشانه گرفته و بازی بعدی آنها مقابل تورینو انجام می شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: